IDOL



Hejsansvejsan!
Idag vid 4 tiden stack jag, Billy och Johan till Familia,
för att se Kevin, Alice och Robin från Idol uppträda kl 6.
Först väntade jag ett tag vid ingången eftersom jag skulle
va med Sara, Sofie och Jasse.
Sen drog vi alla dit där dem skulle uppträda.
Vi stod där i över en timme och väntade. Och det var värt varenda
sekund. Så roligt har jag inte haft på länge. Fyfan säger jag bara,
att se dem sjunga bara några meter från en. Det var verkligen en
upplevelse som jag sent kommer glömma. Vi skrek, vi skrattade
och vi hade sjukt roligt. Skulle gärna vilja spola tillbaka tiden så
man kunde fått flera bilder. Men jag får nöja mig med dem jag
 har nu och sen vet man ju inte om det blir flera uppträdande man ser.
 Helst snart!, hah! Kan fortfarande inte smälta det, att jag har sett dem.
Och jag kramade om Kevin och Robin. Jätte trevliga killar.
Speciellt Kevin, som pekade på min tatuering på min arm,
och gav mig tummen upp medan han log mot mig.
Antog att han tyckte den var fin. Hiih! En annan speciell sak som
 hände var när jag klappade till på Robins hand och bad om en kram.
 Och när hans ögon vände sig mot mig och kollade mig rakt in i ögonen
 och gav mig en kram. Och när han kollade på mig när han stod på
scenen och sjöng. Jag blev helt paff! Och det blir nog vem som helst.
Haha .. Det var riktigt kul iaf! En av dem bästa dagarna jag har varit
med om i mitt liv! Jag och Sara har även kommit överens om
att provsjunga inför Idol 2009, håll tummarna för oss då ;)
.. Nu sitter jag här och kollar på bildernaom och om igen,
samt lyssnar på cdn jag köpte. Detta var riktigt coolt,
verkligen!En super bra måndag!
Som jag skulle gärna velat ha på repeat! ;D hahah!



Kommentarer
Sara :)

Gumman, ja det var verkligen en oförglömlig dag :) kommer aldrig glömma det! Minne för livet <33 / Puss sara. <3

2009-01-13 @ 17:19:48
Krille

hÄ!

2009-02-05 @ 17:26:06
URL: http://crm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0