4 DAGAR KVAR

   
Var på bio igår, kollade på Yes Man, och jag lovar att den var riktigt rolig. Hihii..
 Men ja, sen igår hände inte så mkt mer än då bion. Slappade med älsk som
 vanligt. Idag började det med att jag&älskling skulle sticka till affären,
eftersom vårt bröd var nästan slut. Sen efter man hade handlat åkte vi
hem och åt. Sen skulle jag och älskling ut för att tvätta vår bil, för den var
 riktigt smutsig, och vi gjorde den riktigt glänsande fin, ellerhur babe? ;D.
 När vi kom in igen satt jag mig vid datan och kollade runder på bdb och så.
 Sen gick jag in på tv4.se och kollade vad som skulle komma på tv.
Då såg jag att Is prinsessan skulle komma på tv4+, och jag har sett
den tusen gånger på reklam på filmer och så, men aldrig sett den.
Så nu jävlar ska jag se den tänkte jag. Och det gjorde jag. Bad även
älskling göra en kopp te till mig tsm med två ost mackor, mums!
Jag älskar te för alla som vill veta. Drygt två timmar senare var filmen slut.
Och då låg bara jag och älskling och myste och pratade.
Det blev lite mer datasittande efter det, och nu för lite mer än
1timme sedan åt vi middag. Och just nu sitter jag självklart vid
 datan igen,haha.. Typiskt mig. Vissa dagar, som idag då när
 det blåser som fan och kan inte vara ute. Så blir det mycket
datasittande, eller tv tittande. Så är det bara, även om det kan
 bli riktigt tråkigt i längden. Men ja. Idag händer det nog inte så
mkt, inte bara för att vädret är tråkigt,
utan alla vänner är ur tråkiga idag.
Höhö.. Imorgon är det fjärde advent, vilket menas med att
julafton närmar sig extremt mycket. Ska bli riktigt mysigt,
då vi ska vara i en stor lokal och fira med släkt och vänner.
Sen är det måndag, och dåsticker jag&Sara till Familia
för att se Alice, Kevin och Robin från Idol uppträda,
wiiiihoo! Och på tisdag har jag lovat mamma att
hjälpa henne baka en massa inför festen,
sen på onsdag är det JULAFTON! ;D hihi! ...
Så nu är det fullt upp med en massa skoj! 

I love my man <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0