OUH

Vet fan inte vad jag har gjort med min rygg, men får skit ont i mellan åt. 
Har även ont i magen och är helt seg i kroppen, uuuush! Pallar inte
må såhär mer, så jädrans tråkigt så det inte är sant. Menmen, ligger
mestadels i sängen och myser med älskling och bara slappar,
vilket är hur gott som helst. Men man blir ju så rastlös ibland,
och vill göra saker, men har ingen ork alls. Har även tänkt på
att julen närmar sig, det är helt sjukt hur snabbt tiden går.
Ca 6veckor kvar va? siiick! Men skoj samtidigt.
Vill ju att snön ska komma så jag kan mula baby,
haha! Och självklart längtar man till maten, julklapparna,
 själva stämningen och allt, hiih! Har faktiskt köpt lite julklappar,
men har inte köpt till alla än. Får väl sticka ut och shoppaloss
så fort jag mår bättre, jippiii!
Fick min style by stars klänning förra veckan och mina chanel
öronhänge för någondag sen. Men nu vill jag även köpa stövlar
med klack, eller vanliga pumps, vilket kan vara riktigt kallt att
gå i nu. Älskling säger att jag inte behöver köpaskor för
jag har så många, jag håller såklart inte med, haha!
Jag älskar att shoppa, can't help iiit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0