äntligen hemma

Precis kommit hem, har varit hos doktorn, sen var vi inom mina föräldrar snabbt, åkte
till familia, jag köpte ett par leggins och en silkes pyjamas linne, och samt köpte lite gott
till ikväll! Och nu är jag äntligen hemma! =) Sprang även in i duschen direkt när jag kom
hem så nu känner jag mig som en människa igen! Haha!
Mysfredagen börjar snart, då det blir Idol och god middag med älskling, alltid
lika mysigt. Ska även se The Holiday igen, för älskling har inte sett den.
Och eftersom filmen är sjukt bra så får han inte missa den! Så ska bänka han direkt
i soffan efter Idol! Låter bra va? hihi...

Alltså jag har faktiskt börjat älska min nya hårfärg, den är cool. Sån speciell färg!
Mina föräldrar tyckte det var skit snyggt, min pojkvän tycker likadant.
Så nu har jag också börjat gilla den! hah!
Ska se om jag kan ta en bättre bild sen, men tog denna iaf.


Vad bra att ljuset kom på halsen och inte ansiktet....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0