Dagen full

Hej bloggen!
Idag har jag haft röven full, okej det där lät hemskt. Men ni förstår kanske
vad jag menar med det? att jag har haft dagen full med en massa saker.
Först var jag i skolan på ett litet möte, kan berätta mer om det senare, eftersom
jag nämner aldrig skolan i min blogg. Ska som sagt berätta lite mer info om det där.
Sen så har vi varit i affären, storstädat och snart ska det göras middag.
Älskling har också varit lite överallt och lämnat CV då han har mindre tider nu
på sitt jobb, så han är bara timanställd just nu och måste söka ett annat jobb också.
Inte så jätte roligt för honom =/ Hoppas iaf att det fixar sig!
Tillbaka till mig "egot" så funderar jag på att färga håret en gång till med
mörkblond färg. Och får alltid kommentarer som "du ska vara brunett"
"du är skittsnygg i mörkt hår" osv.. Så det är svårt att färga det ljust.
Men det är mitt hår så då är det jag som bestämmer. Men jag kan faktiskt
hålla med om att jag passar skit bra i mörkt hår.
Tittade precis på lite bilder när jag hade det, och jag saknar det lite.
Men nu till vintern så kan det vara snyggt med lite ljusare färg.

Vilken hårfärg tycker ni är snyggast?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0