Film

Det tog några timmar att rensa datan, men nu är det äntligen färdigt. Tog nog bort några
hundra objekt. Helt sjukt så mycket man sparar på sig som bara tar en massa plats på datan.
Nu kollar jag på Titanic, eller ja.. Har sett den ett bra tag nu, så den är snart slut. Jag har fan glömt
bort hur bra den filmen är. Så himla bra gjord, bra skådespelare och man sitter fortfarande och hoppar i soffan när dem ska hinna ut genom dörrarna och när vattnet sen stiger osv.
Börjar få huvudvärk nu igen, alltså.. jag brukar aldrig få skallebank såhär ofta, det är nog rekord nu!
hatar att ha ont i huvudet, det känns så tungt och man kan knappt röra huvudet.
Men ja, nu ska jag sluta tjata om min skallebank och fortsätta kolla filmen.

 



Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! kram kram

2009-12-19 @ 01:26:49
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0