Gott nytt år!

Hej sötnosar!
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men har precis fixat till mig lite, har nämligen färgat
håret mörkare, hihi! Visar bilder sen.. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på
idag, har blivit bjuden på några olika fester, men kan inte direkt bestämma mig. Sen så har jag skallebank,
så har precis tagit en panodil. Ush.. När man har ont i huvudet så känner man inte för ett skit.
Så ja.. Men vi får se vad vi gör. Hade varit mysigt också att sitta framför tvn och se en massa bra
filmer, äta något gott som smörgåstårta och dricka pommac eller något till! =) Ellerhur lät det mysigt?
Just nu känner jag iaf för att göra så. Men ja.. Får som sagt se vad jag hittar på.

Vad ska ni göra ikväll ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0