Hej

Hej alla glada! Eller ja, ni alla kanske inte är glada, men det ska ni vara för det är julafton
i övermorgon, woho! Haha.. Men sjukt stressigt är det.. Har iaf varit och handlat lite julklappar
idag, hela förmiddagen och eftermiddagen. Ska fortsätta imorgon. Blev alldeles för jobbigt att gå
i affärerna för det är proppfullt med folk. Man vill bara gå ner dem allahop, haha!
Och nu sitter jag här och bara slappar. Har även hoppat ner i mina mjukisbyxor, så nu kan
jag andas igen! hihi.. Det är jobbigt med nyköpta jeans, dem är så stela och hårda
i midjan. Menmen, ska sluta klaga. Snart ska jag packa in juklapparna tänkte jag och
sen börja på middagen, idag ska vi ha risotto. Mumsfilibabba!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0