mysbrallorna är på

Hej sötnosar!
Förlåt för att jag har varit dåliga på att uppdatera idag, har
varit iväg hela dagen och sen så har jag fixat lite här hemma.
Jag har varit i många olika affärer för att få tag på en spets topp,
var nära på att ge upp när jag hittade en på Gina T, blir mycket
handlande på Gina nu för tiden, det är inte direkt min favorit affär,
men när det gäller coola toppar och tunikor så är Gina super bra!
Annars är såklart h&m en favorit, dem har ju allt.
Sen även MQ är en favorit. Tillbaka till spetstoppen så
köpte jag då den, och har ännu inte provat den, men det
gör jag väl snart, en dag. Haha.. Tycker att dem är sjuka snygga!
Köpte även ett tufft linne med döskallar på.
Kan visa bilder sen! =)

(tjokiz)
Haha, såhär ser jag ut just nu, mysbrallorna och uppsatt hår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0