LET IT BE SPRING


Just nu ligger min ur söta kisse Mischa och sover brevid mig
när jag datanördar mig, gulligt eller vad? ;D
Ville iaf vara gullig själv och skriva lite om vad jag har gjort nu
 i dessa dagar sen jag skrev sist. Och om jag ska vara helt ärlig,
så har det inte hänt alls mycket, jag har haft oturen att bli riktigt
sjuk två gånger. Först några dagar efter julafton, sen blev jag
 frisk precis dagen innan Nyår, och efter några dagar blev jag
sjuk igen, och min fruktansvära hosta kom tillbaks. Fyfan, säger jag bara.
 Jag har hostat ihjäl mig! Seriöst! Helt öm i bröstet blir man.
Hoppas på att det snart går över. Hatar det! Då när jag har
legat hemma och bara hostat sönder mig var naturligtvis
min älskling där hos mig och skötte om mig. Min lilla slav (a) ..
Du har ingen aning om hur det känns att ha dig där vid min sida,
betyder oehört mycket ska du veta. Och alla fina ord du säger till mig,
att du älskar mig, och att du är så glad att ha mig. Det känns så himla
 bra att höra och det kan göra allt så mycket bättre. bebiiis <3 ..
När jag har haft de dagar då jag har känt mig någorlunda bra
efter knarkat panodil, haha så har vi varit ute lite, tvättat vår bil,
kört runder lite, och ja. Fast mest av allt har vi bara mysit i vår
stora säng och kollat film/dvd/tv. Vilket har varit riktigt mysigt.
Det är livet, haha! Fast visst, man blir ju riktigt rastlös efter att
bara ha legat inne ett tag, speciellt när älskling är så rastlös
som han är och vill typ hela tiden ha något att göra.
Så det kan även vara jobbigt att han är så kry och pigg,
och jag är sjuk och sleten som bara vill ligga i sängen.
Men han har faktiskt offrat sig jätte mycket för mig nu när
jag har varit sjuk, och som sagt varit min lilla slav.
Vad har mer hänt ... Jo, har även tagit tag i mitt körkort,
men jag har en bra bit att gå innan det är klart. Men det är
 ju helt klart värt det. Kan inte vänta tills jag får det lilla kortet
som betyder att jag inte behöver någon kontrellant eller vad
man nu kan kalla det brevid mig som säger att jag inte får
göra si eller så, och alla prov osv.
Kan ju även byta samtalsämne och säga att jag har haft en
 vädigt trevlig jul och nyår. Båda firades väldigt lugnt och ätit mycket gott.
Hade en liten fest på nyår, men inget märkvärdigt.
 Utan drack lite och sjöng karaoke med bror, älskling
 och en vän till oss. Men festade med älskling helgen
 efter och hade väldigt roligt ;D ..
Och sen var det januari! Och vad ska man säga?
tiden går väldigt snabbt? neeej! Tiden går VÄLDIGT snabbt.
 Herregud, jag minns fortfarande förra nyår, då vi stod utanför
vårt hus där vi bodde innan då vi tittade på rakterna och älskling
 sa till mig vid 12 slaget - jag vill vara med dig för alltid. <3 ..
Och jag minns även förförra nyår, då vi tog hand om älsklings
 systers lägenhet i Helsingborg då hon var bortrest, när vi stod
 på balkongen och tittade medans vi höll om varandra.
Kommer även ihåg att jag blev rejält sjuk dagen efter tror jag det var. 
Jag förstår inte att tiden går så snabbt, jag menar då i början av
december tittade jag ut på vår gräsmatta och tänkte "jag låg där
i somras och solade" och nu är det redan januari månad, och det
 går mot våren som sen blir till sommar, då jag kan återigen gå ut
 och lägga mig i gräsmattan och bara sola sola sola!  Sjukt !
Men jag tycker det bara är bra att tiden går snabbt, för att januari,
februari och mars är tre väldigt dryga månader som är helt
enkelt tråkiga och jobbiga. Jag menar att de tre månaderna är full
 av is och en massa minusgrader som man vill bli av med, för nu
 när julen har varit här, så ska allt sånt bort. Det ska inte vara kallt mer,
 det ska bli varmt! Kortfattat sagt, jag vill ha sommar! ;D ..
 Idag är det den 13januari 2009, klockan är ju 01,36 vilket
 menas med att jag sitter här och skriver blogg mitt i natten, haha!
Och kl 02 kommer Miami Ink, yippi! Missade avsnittet innan idag,
så måste se reprisen! Och nu har älskling blivit sjuk, så han ligger
 i sängen och latar sig, så nu är det omvända roller, Im the slave!
hahah! Nu är han iaf inte så pigg i benen, stackaren! (: ..
Nu har jag inget mer att säga, mer än att jag älskar min Billy
mer än allt annat, tack för att du finns i mitt liv. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0