GO´KVÄLLENS


Vet ni vad? jag har piercat mig i naveln, och ja.. jag håller med er,
det var på tiden! Haha.. Jag har velat göra det as länge, men jag
 shoppar kläder och skor istället för att pierca mig, så dum som jag är.
Så jag skjuter upp det hela tiden om och om igen. Men nu på min
födelsedag gav min bror och hans tjej mig ett present kort hos Gecko i
Helsingborg för att just pierca min navel. TAACK! haha! Blev skit glad.
Dem hade ju frågat mig vad jag ville ha, så sa jag att piercing var ngt
 jag verkligen ville göra. Så det var ju en lyckad present ellerhur?!
Jag är super nöjd med min piercing.
Veckan har gått jätte fort, det är redan fredag imorgon! Fan vad gött!
 Eller ja, jag är inte så mkt i skolan nu för tiden så det är ju nästan helg
veckan lång för mig, har riktigt totalt tröttnat på allt! Känner ingen lust för
 att sticka dit ens. Skit tråkigt sånt. Vad ska man göra? Har missat sjukt
mycket, och det finns ingen chans i världen att jag ska kunna ta igen det
 till skolavslutning nästa vecka. VARFÖR håller jag på såhär? åh,
så dum jag är! jag vet! Nästa år kommer bli tufft, inte bara att jag kommer
plugga ihjäl mig, utan att jag kommer inte alls ha korta dagar som jag
 har haft denna terminen. Sen är det ju studenten som väntar, som egentligen
 skulle blivit av 2008, men det sket sig totalt pga massa skit som har hänt!
Och ingen mer än jag kan förstå hur ledsen och deppig man blir över sånt.
 Man blir helt förstörd. Visst, jag hade kommit över att jag hade gått om en
gång tidigare när jag gick i 4an, men att gå om 2,an igen på gymnasiet,
var något jag aldrig skulle velat hända! Jag som hade längtat tills detta året,
jag blev 20år, plus att jag skulle ta studenten! fanfanfan! Så trött på mig själv ibland,
varför har jag inte tagit tag i mina problem istället för att strunta i allt och bygga
upp en hel mur runt om mig med en massa hinder och skit. Däremot är jag jätte
 stolt över alla mina vänner som tar studenten nu om ett par dagar, även min
kusin tar studenten! Jag kan känna er glädje och solthet, det är nästan så jag
själv känner att jag ska ta studenten, men nej! 1 år kvar! sen byebye! Visst, 1 år
 går ju skit snabbt! Men endå! Det var NU jag skulle ta den, det var 2009! 2009
Var året jag har väntat på jätte länge, iaf sen jag började 1an i gymnasiet. Jag
kan inte förstå riktigt hur allt detta har hänt? jag kan inte känna det på mig att
tiden har gått så snabbt, det är chockerande! Menmen, slut bölat om det.
Så ska jag ändå hålla minen uppe och vara glad, för att jag har SÅ mycket
att vara glad över. Visserligen kan jag inte komma på jätte många saker,
men jag har underbara vänner som stöttar mig och lyssnar, även min familj,
och pojken såklart. Och det är jag tacksam över. Vad skulle jag gjort utan er?
 Ingen aning, men ni ska veta att jag älskar er, verkligen!

puss&kram ses på staaan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0