King Of Pop


Bild gjord av mig.


Som ni vet avled Micheal Jackson på torsdags eftermiddagen efter att ha drabbats av
hjärtstillstånd i sitt hem. De försökte återuppliva honom i en timme, men de lyckades inte.
Jag blev så oehört chockad av nyheten och jag ville inte tro det var sant.
Det är liksom Micheal Jackson, en av världens största pop stjärnor.
Jag trodde inte ens att han var sjuk eller att detta skulle hända så plötsligt.
Jag är fortfarande väldigt chockad över nyheten. Och tycker så synd om
honom efter allt han har varit med om, alla anklagelser osv, som jag inte
 tror ett dugg på. Micheal Jackson var en människa med ett gott hjärta,
som ville alla väl, och gjorde låtar som verkligen sätter sig djupt in i själen,
samt att han ville att familjen skulle hålla ihop och att sina barn skulle få
en normal barnuppväxt som han själv aldrig fick. Det finns så mycket att
säga om honom, för han var så oehört bra! Han kommer alltid att finnas
kvar i våra hjärtan.Och han kommer alltid vara King of Pop.

Micheal Jackson, vila i frid och jag hoppas du har det bättre där du är nu.

Jag har lyssnat på dina låtar sen jag var liten, och jag kommer fortsätta
så länge jag lever.

Micheal Jackson är inte död, det är bara showen som är slut.
Han kommer existera i alla fall. Han blir en skyddsängel.


:'(


Kommentarer
Kanja

Jag har aldrig varit ett stort fan av Jackson.

Första låten jag hörde var Billie Jean och den spelades dock flitigt på pappas LP-spelare.

Jag väntade tills den senaste rättegången var slut innan jag dömde. Och nej, jag tror inte på det heller. (Står lite om Jackson på min blogg)

Det är skamligt hur fort folk började skicka kedje-sms med Jackson-skämt. Bara några timmar!!

Man ska verkligen inte snacka skit om de döda - det är skamligt.

2009-06-29 @ 01:04:47
URL: http://kanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0