SJUK

Jahapp! Då var man sjuk... fanfanfan, hatar verkligen att vara sjuk. Ena sekunden känner man sig någorlunda frisk och pigg, sen bara skiftar det och man blir helt slut i hela kroppen och man har ont exakt överallt. Finns det något värre? tror knappast det. Skolavslutning på torsdag, får se om jag blir frisk till dess, vilket är ett stort kanske. Hade velat säga hejdå till alla och så. Det är en sak jag inte förstår, och det är något som är väldigt irriterande, det har gått 3 år på gymnasiet, man har hittat nya vänner, lärt sig nya saker, och såklart bivit äldre. Och man har även känt att man har kommit sina vänner närmare med tiden, men nu känner jag bara att man glider ifrån allt och alla, hur kommer det sig? Vad är det som har hänt? Kan man inte vara vänner bara för att man inte går i skolan tsm mer, eller har vi helt enkelt bara växt ifrån varandra? Eller har vänskapen bara varit en bluff? Jag vet inte riktigt, men jag har sagt det innan och jag säger det igen, det är skrämmande hur saker förändras. Så fort man får nya vänner så blir det att sina gamla vänner kommer på andra plats. Och visst, jag har varit dålig på att ta mina vänner på första plats sen jag blev ihop med min pojkvän för 2½ år sedan. Men det betyder inte att jag har glömt er, eller att jag inte bryr mig om er längre. För det gör jag! Men ibland blir det bara tufft, för vissa ger upp så lätt och struntar mest i vilket. Och då är det heller ingen äkta vänskap eller har jag fel? Förstår heller inte vissa personer som man har varit sjukt bra vän med som helt plötsligt börjar bli konstig och verkar inte bry sig om vänskapen som har hållt i 2-3år. Kan ju bara säga som såhär att jag orkar inte bryr mig inte om det här längre, jag orkar inte hänga upp mig på en sådan här sak egentligen, för jag har helt enkelt tröttnat på dig och ditt sätt. Vilket jag inte gjorde innan, då du betydde jätte mycket för mig. Men en liten sak kan fördärva precis allt. Och det är de du har gjort nu. Du har bevisat mig nu vad för person du är, och jag hatar sånna människor. Människor som är extremt falska! Palla !? nej!  Hehe, ja det här inlägget handlade om mycket olika saker. Kände väl bara för att skriva av mig lite om vad som händer just nu i mitt liv och vad som jag har tänkt på hela dagen.

Nu ska jag iaf fortsätta slappa och vila i sängen, för jag pallar verkligen inte sitta uppe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0