STUDENTEN!

Ville bara skriva ett litet inlägg till alla er som tar studenten! Först och främst vill jag bara säga lycka till i framtiden och jag önskar er allt bästa. Ni har varit duktiga och verkligen sletit för denna dag som ni kommer minnas för all framtid. Alla prov, inlämningar, projekt osv som ni har klarat av galant. Mycket jobb men nu i slutändan förstår man vad det är man har sletit för, att känna sig så stolt och helt överlycklig, stå och skrika ut sin lycka tsm med sina vänner. Och få så mycket uppmärksamhet när man har den speciellt vita mössan på huvudet. Det är otroligt hur glad man blir av tanken på att man ska ta studenten, för det är så stort! Vissa ska plugga vidare på högskola och tar sen examen vilket är också jätte stort! Och vissa börjar jobba direkt efter studenten, finns säkerligen dem som vill njuta av sina sista sommarlovs veckor innan allvaret börjar. Man skaffar jobb, bostad, och allt annat som hörtill vuxenlivet! Jag önskar att jag hade klarat av allt som jag inte klarade av, men jag kan inte få det ogjort även om det är det enda jag vill och önskar. Jag är inte så speciellt stolt över mig själv som många av er andra är. Om man bara kunde spola tillbaka tiden och göra allt annorlunda, men tyvärr så går det inte. Jag hoppas att tiden går fort, vilket den redan gör, men jag hoppas det fortsätter så, för att nästa sommar, dvs sommar 2010 kommer jag ta på mig den vita mössan, skrika ut all min glädje, vara lycklig och inse att jag klarade det även efter allt jag har varit med om. Det är så mycket blandade känslor och det finns så mycket mer jag skulle vilja säga. Men som sagt till alla mina vänner önskar jag er all lycka i framtiden och ett stort grattis till er!!

STUDENTER 09 - GRATTIIIIIIIS!!!!



Kommentarer
Malin

Tack så jätte mycket gumman! <3

2009-06-11 @ 16:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0