SNART APRIL

Åh, så jävla gött det är att tiden går så snabbt,
snart är mars slut och april månad börjar,
hur gött är inte de? Man känner även att det
har börjat bli mildare ute och det är inte så
kallt längre. Och solen tittar fram varje dag
också, vilket är hur nice som helst. Men iaf,
 min helg har varit superduper, i fredags stack
 jag, pojken och några killkompisar till Topspin
 i Ängelholm, spelade biljard osv. Skit roligt var
 det, och man träffade även andra kompisar
och så. Och så träffade jag kimsan ;D .. På lördag,
 stack man på en fest, men den sög balle, så
stack till Topspin, haha. Och då var jag där ett
tag med pojken, sen så skulle han vara lite
fylletaxi, så då kom Kimsan och gjorde mig
sällskap, vi spelade biljard och snackade
lite om allt möjligt. :) Skoj var det iaf! <3 ..

Förra helgen var också helt ok, man stack till
Bahnof med Sara, det var faktiskt skoj där,
men det hände lite saker som inte gjorde
kvällen lyckad, men senare på kvällen blev
den det endå. :) .. På lördagen stack jag och
 pojken på fest i Ängelholm, det var också
rätt skoj. (: Fick träffa vännerna lite och så. :) ..

Imorgon sticker jag och Sara och tatuerar oss,
det blir tredje gången för mig, men första
gången för Sara (; Hon är väldigt nervös
ska ni veta. Hahah.. ;D Jag har inte riktigt
bestämt mig med vad jag vill ha, så det är
 bråttombråttom! .. Ska iaf ta papper och
penna nu och försöka rita upp något själv,
 men om det blir bra är en annan fråga. xD
 .. Aja, detta var lite jag vill ha sagt. (:
Puss&kram på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0