SOMMARITID

Jag hoppas verkligen att det stämmer  med "sommartid börjar" 
För jag längtar galet mycket till sommaren, sitter och tänker på
det hela tiden, längtar efter värmen,  stranden, grillning, och allt
 annat som hör till sommaren. Denna helgen har varit helt ok,
var på top spin både i fredags och i lördags. Jag vann även 100kr
 på jack vegas, wiii! haha! Det kanske inte är mycket, men bättre
än inget. Annars har jag inte gjort så mycket. Idag har jag bara
slappat, även gjort middag. Och den blev lyckad, hihi. Nu snart
ska jag sova, känner mig helt seg i kroppen. Ush! Hoppas
verkligen att jag inte börjar bli sjuk igen, as tråkigt ju! Menmen,
 får väl hoppas på det bästa. På tisdag ska jag äntligen hämta
 ut mitt paket från h&m som jag beställt. Beställde 3 linnen,
och en bikini. :) Och nu är det sista veckan i skolan, sen är
det lov. Skööönt! Vet dock inte vad jag ska hitta på, men det
återstår att se :) Puss&kraaam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0