18MAJ

11 dagar kvar tills jag blir 20år! wiiwiiwi! ;D
Hur festen blir vet jag inte, då min bror fyller år två dagar efter
mig, dvs 31e maj! Och jag och bror vill ha helt olika
maträtter osv, så det är mycket tjabb! Jag vet inte
om jag är ego nu men är det inte sant att den
som fyller något speciellt som typ 18, 20 osv ska
egentligen bestämma? Min bror blir 24 och
om jag inte hade blivit 20 hade vi bara haft ett vanligt
simpel kalas. Men nu blir jag 20år och det ska ju firas
så in i helvete, haha! (tar i) Och då tycker jag att jag kan
få äran på vilken mat vi ska ha? Te x min mamma hade
lovat att göra hennes smörgåstårta, men nu verkar det
skita sig och nu riktar det sig mot grillning, BLÄÄÄÄ!
Det enda jag äter som är grillat är korv, jag menar ofta
man sitter och firar sin 20års dag med en korv&bröd i handen!
- nää! åååh, fanfanfan! Jag måste fan planera nu jag
har inte tid med att tjabba om detta mer. För sånt
här måste planeras ett bra tag. Ringa folk, se hur mycket
mat man ska göra, och allt annat som hör till.
Det är svårt också när sin bror och hans flickvän inte
äter griskött, då min brors flickvän är jugoslav,
Och därför har bror slutat äta griskött! Så det
är sjukt svårt att bestämma någonting nu.
Så jag vet inte hur detta slutar, men någon grillning
blir det fannimej inte. Då blir carro asförbannad!
Självklart vill jag att allt ska bli lyckat och att alla ska vara
glada. Men det är ju min födelsedag? annars får man
laga två olika rätter, men då blir det extra kostnad. 
Åh, detta blir ju helt vimsigt, palla!? 
Aja slut pratat om festen.
Tiden går rätt fort, vi är redan i mitten av maj, SJUKT!
Jag känner verkligen att sommaren är vääldigt nära.
Och vissa dagar är som sommardagar, inte sant?
Även regnet luktar som sommarregn, ingen kall regn
utan varm regn. Mysigt (; haha!  
Precis varit ute och kickat fotboll med bebis, alltid
kul! Blir väl att man drar ut snart igen och kickar lite
igen. Det slutade med att vi stänkte vatten på varandra
 från poolen ;D hahah! Mitt hår är fortfarande inte torrt.
Så fult ;p .. Men skojsigt, det är ju sjukt varmt idag!
steeeeker som fan! ;D ..
Aja, slutbloggat för idag, poooosshaje!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0