MAJ MÅNAD

Hur gött är det inte att maj månad har börjat, och hur gött är det inte
 att fylla 20år om exakt 21 dagar, jo det känns förjävligt bra! Haha!
Dock går vissa saker inte så bra just nu, som skolan och så,
men jag orkar inte lägga ner tid på att skriva ner det här just nu,
utan nu tänker jag bara skriva en massa possitiva saker, iaf i
detta inlägg. Idag är det fredag, vet inte vad jag ska göra,
men det fixar sig väl, sen imorgon drar man in till Ängelholm
 för att spela fotboll med lite kompisar, efter det vet jag inte
vad vi ska göra, blir väl att man drar någonstans eller så.
Sen på söndag ska jag fotograferas inne i Helsingborg,
kommer bli riktigt kul! hiiih! Annars händer inte så mycket
denna helg.

Torsdags förra veckan började jag möblera om mitt rum,
 jag målade även om min svarta fondvägg till ljuslila,
köpte in nya möbler osv, och jag blev färdig helt med
rummet igår, så det tog lite tid, hehe! Men nu är det iaf
 jätte fint, och jag trivs jätte bra med de nya sakerna.
Speciellt med min nya tv, 32" LCD widescreen, hihi.
Gött som fan att slippa den lilla mini tv,n som
jag hade innan.

Men ja, nu för en stund sen färgade jag precis
mammas hår, och hon blev nog nöjd, det återstår att se.
Haha ;D .. Nä, men jag är faktiskt duktig på att både
klippa, färga och sådant grejs.

Aja, slutbloggat för idag, pusshejs min läsare. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0