Gomorrn!

Hej sötisar!
Har precis kollat på EfterTio på tv4, Kenza och Foki var med och berättade om deras bloggar osv. Väldigt kul att se faktiskt, man fick veta lite mer om dem och vad dem tyckte om bloggvärlden. Och jag följer ju deras bloggar redan så det mesta vet man om, men det var kul endå. Jag tycker ju mest om Kenzas blogg för hon skriver mest om kläder och sådant som jag själv är intresserad utav, Foki's blogg är mer pryl och roligheter, vilket är jätte kul faktiskt, det är roligt att besöka hennes blogg för hon hittar väldigt roliga saker. Och av Kenza får man mycket inspiration av.
Följer ni någon blogg? isf vilken?



Kommentarer
Leia ♥

Jag missade det =(



Jepp, följer en blogg, fast inte deras.

2009-11-12 @ 15:59:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0