3års dag



På vår underbara dag bar jag en långärmad tunika (h&m), skärp från (h&m), leggins (gina t) stövletter (din sko) och sen några smycken på det.

För en stund sen kom jag och älskling hem. Vi har haft det jätte mysigt! Vi har varit på spa, där vi har fått bada i bubbelbad och sen så fick man massage. Riiiktigt skönt! Höll på att somna fan! haha! Efter det åkte vi och beställde kina mat, där var så mycket folk på restaurangen så vi tog maten med oss hem. Då vi satt och hade det jätte mysigt i stora rummet.
Toppen dag! Och vi ska även kolla på bio snart! Vet bara inte vilken film man ska se,
vet ni någon ny film som är bra?



Kommentarer
Sara

Åhh, låter som en härlig 3års dag, btw grattis :) Massage hade inte suttit fel ;p haha! Tänk vad tiden har gått fort, 3 år ;o lååååååång tid! tänk om det hade funkat mellan mig o (ja du vet vem) då hade vi oxå haft lika lång tid :) ajja , det kommer en dag då jag oxå hittar kääärleken! :) puss&kram

2009-10-25 @ 01:18:51
caruline

Sv; ja Sara.. Det gör det. Det gäller bara att ha tålamod! :) 3 år är vääldigt lång tid ja. Känner som en evighet. Min mamma sa idag - jag och pappa har 30år nästa månad! Jag bara HAHA.. Shit alltså! 27år till så har jag och Billy det med.

2009-10-25 @ 01:39:24
Tubii

Heeeeeej :)

2009-10-25 @ 02:34:18
URL: http://ladytubii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0