PICASSO

Hej sötnosar!

Idag började dagen inte alls bra, ush säger jag bara.. Men vill helst inte gå in på det.. Men nu är det bra igen och jag har annars haft en jätte bra dag! Jag och älskling började dagen med att fika på graffiti, efter det så tittade vi på lite skor. Eftersom jag är fortfarande på jakt efter ett par "vanliga" skor, ni vet såna som man bara kan slänga sig i och gå ut.. Låter nästan som om det är tofflor jag vill skaffa mig, haha.. Men det är det inte. Iallfall, när jag stod där inne i sko butiken så såg jag hur snygga stövletter där var, och jag provade nog minst 5par! Och jag älskade dem allahopa! Men njaa.. ska jag köpa ett par stövletter som jag faktiskt redan har här hemma, eller ska jag satsa på en vanlig sko utan klack.. Ysh, svårt val! Haha.. Slutar nog med att jag köper båda! Aja, får se! :) Efter att ha provat massa skor så gick vi in i lite affärer sen så åkte vi vidare till Ikea. Där jag köpte lite grejer till våran lägenhet. (; Och sen så köpte jag även en väggfärg som vi ska ha i sovrummet, det ska bli en fondvägg! Så trött på alla vita väggar, så tråkigt! Så det ska målas, och färgen heter passion!
När vi kom hem så blev det att vi började göra vid här hemma, jag fixade sovrummet med de nya kuddarna, mattorna och sådant. Och älskling höll på i storarummet och satt upp de nya spotlightsen jag köpte.. Vi ville ha dem övanför tv,n och det blev riktigt fint! En rolig sak som jag också har gjort idag, var att jag köpte färg och två canvas duktavlor. Eftersom jag ville prova på mina målnings skills, haha! Älskade att rita när jag var liten, eller ja.. jag tycker fortfarande om det. Men nu är jag mer inne på kläder och sådant. Så ritar tyvärr inte lika mycket längre. Kommer iaf slänga in lite bilder här nedan, så får ni se hur mina målningar blev ;) be nice! haha!! Puss&godnatt!

(ser faktiskt liiiite bättre ut i verkligheten haha ;)


Såhär såg jag ut idag!
Rosa kofta; h&m
Vitt linne; marwin
Leggins; gina tricot
Stövlar; sko rönne

Lite tråkigt utan några smycken så direkt, men kände för att vara lite ledig idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0