Hey

Sitter här och bara latar mig med älskling. Vi har precis ätit mat och är proppmätta, så vi kan knappt röra oss, haha!
Var på h&m en snabb runda innan idag för att jag skulle skaffa mig ett linne, skärp, väst och knä strumpor. Hittade dock bara 3 av sakerna, så min skolflicka outfit till halloween får bli röd rutig kjol, vitt linne, coolt smalt skärp, en kort svart väst, knästrumpor och slips. Det blir väl bra? haha! För jag hittar ingen snygg skjorta så det fick bli ett linne. Men det finns ju hur många olika stilar som helst till skolflicka.
Älskling har också bestämt sig nu, och han ska vara naken janne ...... skojade bara, han ska vara en pirat. ;) Dock inte lika snygg som johnny depp.. haha, jag är på skojhumör! märks de?
Så detta blir nog bra nu. Hoppas jag. Lovar att jag ska ta en massa kort på oss så ni får se hur gulliga vi är!

Fredag imorgon, yeey! Eller ja, jag har ju höstlov, men det som är skönt att det ska bli helg är att älskling inte jobbar då, och sen längtar jag såklart till festen på lördag.

Jag är faktiskt sugen på att renovera min blogg litegrann, haha.. Fast att jag är jätte nöjd med hur den ser ut nu, så är jag så himla rastlös att prova på något nytt.. ooosh!





Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: hihi, okej, det låter bra :DD

2009-10-29 @ 22:21:45
URL: http://decevven.blogg.se/
Kitty

Snygg header : )

2009-10-30 @ 00:06:07
URL: http://thekittycats.blogg.se/
alice

hejsan :) allt bra idag?

2009-10-30 @ 11:38:06
URL: http://aliceellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0