Top Model / Ensam mamma söker



Hej, nu har jag precis kollat på Top Model och Ensam mamma söker. ;p Eller ja, precis och precis det slutade ju för ett tag sedan, men iaf. Tycker att Celia ska vinna Top Model, hon har allt. Kroppen, ansiktet, personligheten och stilen! Hon klär sig riktigt snyggt och har ett väldigt speciellt utseende och allt. Hon har ett ansikte man inte glömmer liksom. Visst alla som är med är ju jätte fina. Men hejar såklart på Celia. ;)

Ensam mamma söker är också rätt kul faktiskt. Speciellt Helena som typ blir kär i en 22åring? Eller hur ung han nu var, han hette iaf Thomas. Och hon fattade ett bra beslut om att han skulle åka hem idag. De säger att kärleken har inga gränser, men kan tyvärr inte hålla med. Två av killarna hon träffar är jätte unga, en av dem var Thomas. Men anledningen till att hon skickade hem honom var för att hennes söner hade sagt - han kunde varit min storebror! Och det är ju rätt? Man ska hitta en i sin egen ålder. Jag menar dem som är i 20års åldern, de har inte ens levt! De kommer inte vilja stanna där med henne och sköta om hennes barn? Han kommer förr eller senare leva livet och tröttna på "familje" livet. Tror jag. Däremot tycker jag att det kan vara svårt också för henne att hon har känslor för dem och vet inte vad hon vill. Man kan ju inte hjälpa om man faller för en yngre. Men man kan inte bara tänka med hjärtat, man får tänka med huvudet också. Och sen så är det Oscar, han är 25. Och hon vill fortsätta träffa honom. Jag hoppas bara att hon tänker iaf på vad hon gör. Och eftersom hon har en familj, så får man inte vara så självisk. Ja, det var iaf vad jag tycker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0