idag

Idag har jag, baby och Sara varit lite överallt och kollat lite saker till vår halloween fest nu på lördag.
Och jag ville även spana efter en dräkt eller något också, eftersom jag inte hittat någon än. Så vi gick in i lite affärer, och då hittade jag en söt skolflicka dräkt på barnavdelningen inne på Kapp Ahl, och såklart skulle jag prova den! Och nu kommer det roliga! den satt skit bra på mig! Stl 170!! hahaha! Så jag köpte den ;) 229:- gick den på. Jag kan lägga upp en bild på den sen så ni får se hur söt den är.

Efter vi hade fixat och bestämt lite, så var det dags för mig och älskling att åka hem. Vi tog ett litet stop på sibylla och beställde mat som vi tog med oss hem. Kort stund efter vi hade ätit så kom min killkompis Kim hit en sväng, så vi snackade lite skit och så. Alltid trevligt ;)

Och nu sitter jag bara här och tar det lugnt, blir väl att man sätter på en film snart och bara myser.


Hoppas ni haft en bra dag. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0