saturday



Använde mina snygga stövlar från sko rönne idag, gosh så bekväma dem är! Älskar dem!
Tunnikan; gina tricot
Leggins; gina tricot
Skärp; kommer tyvärr inte ihåg vart jag köpte det.
Scarf; cubus
Stövlar; sko rönne

Idag var jag på väla igen med baby, vi hade även sällskap av min tjejkompis Sabina, och det var jätte trevligt. Tyvärr så har jag inte tagit bilder på de nya plaggen ännu. Så det laddar jag upp imorgon troligtvis. :)

Denna var rolig ;)

Mannen säger till Gud:
"Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?"
"För att du skulle kunna älska henne", svarar Gud.
"Men Gud, varför gjorde du henne så dum."
"Så att hon skulle kunna älska dig."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0