HEJ


Dagens outfit;

Byxor - Nudie jeans
Kavaj - Filippa K
Tröja - H&m
Skor - Vagabond
Favorit Väskan - Vezzano

Idag har jag inte gjort så mycket, älskling har varit hemma hos mina föräldrar och hjälpt dem med sin hall. Som blir just nu nyrenoverad, det blir säkert snyggt när det är klart för nu är det rörigt och ja, inte så snyggt. Duktigt jobbat babe! Senare efter han hade hjälpt till så stack vi och handlade lite och sen så åkte vi hem. Vi tänkte först göra ugnsbakad falukorv men jag sa att jag inte alls pallade göra mat idag, så älskling föreslog att vi kunde äta kebab, och han ville bjuda, så varför inte? Haha. Det blev iaf kebab och nu har vi precis kollat på Idol, snart drar vi på en film sen blir det bara en massa mysmysmys och ännu mer mys. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0