MONEY

Sådär ja, denna dagen blev lyckad också. Började med att jag gick upp klockan 10, satt mig vid datan och bara slappa. Jag började kl 12 idag och gick till 3. Så det var riktigt gött. Fick skjuts till skolan och allt där gick jätte bra! Fick även en läxa vi skulle göra hemma och skulle lämna in nästa vecka eller ngt tror jag. Men vet ni vad? jag är nästan klar, haha! Men det är skönt att få det överstökat faktiskt! När jag kom hem gick jag in på min internet bank och kollade om mina csn pengar hade kommit in. Dock så kom dem inte in idag, men imorgon så! Hihi, så glad jag blev när jag såg det. Så himla gott, 3350kr till baaara mig! Fast hälften går typ till räkningar. Buhu! Så blir bara lite shopping denna månad. Tråkigt men sant. Måste iaf köpa lite nytt smink, typ mascara och puder. Mer behöver jag inte. Och jag har även en stor nyhet att berätta, vissa av er kanske redan vet den, men jag säger den endå. Den nya Sex and the city, alltså tvåan. Kommer i maj nästa år!!! WOOOHOOO! Snacka om att jag längtar! Älskar serien och filmen! Big love!

Nä, nu ska jag plugga klart svenskan sen kolla film. :)

Goodnight folks!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0