SÖNDAG


H
ejsansvejsan!

Då var det söndag, denna helgen har gått jätte snabbt. För er som läste mitt förra inlägg och undrar hur det gick för mig så blev det att jag inte gjorde något, utan det slutade med en bra film och bara myste i soffan. Och igår var jag på kalas hos min faster, hon bjöd på smörgåstårta, mums så gott! Det var jätte kul! Jag hade kameran med mig men jag hade så trevligt så jag glömde totalt bort att ta bilder. Dumma mig! Iallfall, denna helgen har varit helt ok. Men visst, man blir sugen på att hitta på något. Så får väl se till att något kul händer nästa helg! Hör av er vänner ;) Nu ska jag göra vid mig, för att jag och Billy har blivit bjudna på middag hos mina föräldrar. Senare ikväll blir det Top Model och Ensam mamma söker naturligtvis (: Ha en trevlig söndag alla !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0