Godmorgon!

Jag har varit uppe sen 6 imorse, eftersom älskling började jobba kl 7. Och för att jag ville ha min skjuts in till stan för att jag ska till skolan, så körde han mig till min faster, så här har jag varit nu ett tag. Vi kollar på lite tv och pratar en massa. Hehe.. Jag var inte i skolan igår för jag hade ont i magen, även lite huvudvärk så jag orkade inte gå. Blev dock lite piggare senare mot dagen, tills nu. För nu mår jag inte super bra igen. Alltså inte att jag är sjuk, utan mer seg och smått ont i huvudet, sjukt jobbigt. Vad ska man göra åt det? Finns det inget man kan göra för att bli piggare på morgorna? Får kolla upp det iaf. Men vi hörs senare bloggen! KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0