Hårförlängning.

Jag funderar på att fixa hårförlängning, är så trött på mitt korta hår, eller ja. Det kanske inte är kort för dem som har det ännu kortare, men jag har en bit nedanför axlarna, dvs mellan långt hår. Och jag kan kolla på bilder där jag hade långt i evigheter, ego jag vet! haha. Och jag bara saknar saknar saknar det! Varför klippte jag mig? Dumma mig. Jag köpte faktiskt några sånna längder med clips, som jag använde 1-2 gånger? men råkade sen fördärva håret för att jag lockade det, och det ska man inte göra med oäkta hår, ops! haha. Så det är helt trassligt nu och ser mer ut som en häx peruk än en hårförlängning. Så nu ska jag nog köpa ett par förlängningar igen med clips, fast denna gången med ÄKTA hår. Sen hoppas jag att mitt riktigt hår växer som fan så jag kan ha det naturligt. =)


Jag med långt hår & jag med kort hår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0