Skaffat hårförlängning.

Nu har jag äntligen skaffat hårförlängning, det blev sånt Clips On som man kan färga, platta och ja, vad som helst med :) Så får väl det i veckan någon gång! Så skönt det ska bli att ha långt hår igen! Saknat det som tusan! Jag gick först in på en hemsida, men tyckte det var lite väl dyrt för clips on. Men sen så såg jag på Tradera, att det finns några företag som sålde en massa sånt också, och fick värsta kapet! 310spänn bara!! Blev super glad! Så nu ska jag få hem det, sen så ska det på. :) Ska även fixa lite slingor i mitt hår, lite ljusare slingor nu till sommaren är ju ett måste! Så tråkigt att alltid färga det mörkt. Speciellt nu när min utväxt är så ljus, ser dumt ut haha!


Åååh, så fint det kan bli när man lockar det. Ska självklart ha mitt lockigt. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0