Strax sängdags!

Jag ska inte gå och lägga mig nu, men om ett tag ska jag. Först ska jag och älskling kolla 1-2 avsnitt av 2 & ½ men, älskar den serien haha! Det är verkligen min humor, haha!

Nu tänkte jag bara kolla över lite saker på nätet, så himla synd att jag inte får mina pengar förräns måndag, bara för att den 25e är på söndag, störigt som tusan! Hade velat hitta på något i helgen, om man nu känner sig bättre dvs. Men men, får väl hitta på något nästa vecka istället (; .. Imorgon är det en lång dag i skolan, från 08,20 - 15,30 ushushush! haha! Men det är endå ett roligt arbete vi gör, så det blir inte så trisst. :) Vi ska nämligen göra en student lägenhet, och inreda med massa exklusiva möbler och allt sådant, sen även göra planeringar och så. Mycket jobb, men det är kul att bygga.. Nu menar jag såklart inte riktigt hus utan detta här gör man i en mycket mindre skala. Och bygger med såna tjocka kartongaktigt papper och så, faktiskt väldigt roligt. (: Därför man valde Expo ju, höhö! Har även fixat så jag åker med på ett stort flak på studentdagen idag, blev så glad! För att eftersom de flesta hade sagt till nästan direkt, och här kommer jag flera veckor efter. Och då var det liksom "Det är nog redan fullt, om nu inte någon hoppar av" och idag så fick jag reda på att två hade hoppat av, jag bara YES! haha! :D Good news.

Nu ska det även fixas skor till studenten, jätte svårt att hitta vita snygga skor. Frågan är också ska jag köpa ett par låga skor, eller ett par låga kilklackar? Tough call ;)


Redo för studenten!!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0