Ut.

Har inte varit hemma så mycket idag så det blev ingen bra uppdatering idag, och snart ska vi dra ut så det kommer inte bli någon uppdatering nu heller, mer än detta inlägg då haha! Kanske skriver sen när vi kommer hem. Men nu måste jag göra vid mig och så. Sitter här med ansiktet insmorjd med barnängens barnolja, haha. Det är för att jag tåler inte det där förbannade sminket jag köper, te x True Match, Isa Doras puder och H&Ms roughe. Så fick ett tips att smörja in ansiktet med barnolja och sen smörja in mig med en bra lotion efter. Har ju köpt ansiktskräm (från The Bodyshop) till ansiktet och (Clinique)ögonskräm. Men just nu ska jag bara göra med denna oljan och den där lotionen. Sen får jag köpa parfymfri smink. För min hy blir så otroligt torr och prickig för dem förbannade parfym foundationen. Ush, blir så arg på det. Jag kanske är gjord att inte ha smink alls? haha! Nejdå, den osminkade versionen av Caroline får ni nog aldrig se. HAHA! Menmen, hörs senare kanske!

KRAM!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0