Buhu.

När jag vaknade imorse av väckarklockan kände jag att jag hade ont i magen och även lite ont i ryggen. Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag och vila upp mig, och jag vet att det kanske inte är så bra intryck. Att vara hemma tredje dagen när man precis börjat på utbildningen. Men jag hade faktiskt inte stannat hemma om jag inte så illa behövde det. Så nu sitter jag här med en varm kopp tee och tar det lugnt. Att sitta här gör det inte bättre heller för ryggen, har försökt att sträcka på mig och så men det hjälper inte, det gör även lite ont när jag andas in långt. Men bara lite.. Det var värre när jag vaknade, kände mig som en boll, kunde inte sträcka ut ryggen eller något. Man bara AJ AJ! haha.

Vet inte vad man ska göra idag, men om jag känner mig bättre sen så hittar vi väl på något.
Vet bara inte vad. Men det får vi se.



Kommentarer
anna

sv; ja visst är de :) men dock blev mitt ljusare kommer bild seanre :) va fin blogg du har

2010-08-11 @ 13:25:19
URL: http://diaryofannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0