Dagens outfit.



Blev en helt vanlig outfit idag, orkade inte ta fram något speciellt för jag hade det lite stressigt imorse.
Men det blev iaf ett par leggins från Gina tricot och en mysig rosa tröja från h&m. :)
 
Har haft en sådan otur idag, först imorse när jag hade rast så cyklade jag hem, precis när jag går innanför dörren började det späregna, så hela cykeln blev våt och allt, så när jag sen skulle cykla tillbaka till skolan fick jag torka av hela sadeln, och nu när jag slutade för dagen och skulle hem, så var jag rätt hungrig, så jag stack till Ica för att köpa en köttbullsmacka, och sen när jag var halvvägs hem började det regna igen, så var rätt så blöt när jag kom in innanför dörren. Haha..

Imorse när jag vaknade var det sol och blå himmel, så jag tog mina ballerina skor och ingen jacka, för det är ju inte kallt ute, bara väldigt fuktigt efter all regn, så det är jätte svårt att klä sig. Man svettas bara man rör på sig nästan. Väldigt jobbigt faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0