Doftar jul.

Idag när jag var på Ica och köpte köttbulls macka (ja, jag vet! åt det igår med, men de är så goda) så gick jag förbi där det är servetter, ljus och sådant, och det doftade jul direkt! Så man fick lite såna jul känslor, typ att det närmar sig och allt. Kan inte fatta det själv, känns som om det var vinter för bara ett litet tag sedan, och snart har detta året gått också. Tycker det går vansinnigt fort, slow down haha!

Igår blev det inte så mycket med bloggen, för jag och älskling har varit i garaget. Älskling ville göra klart några grejer, så jag höll han mest sällskap igår, annars brukar jag alltid hjälpa till. Men igår blev det mest att jag var sällskap för där fanns inget jag kunde göra. Vi ska faktiskt fortsätta lite idag. Men jag hoppas inte det blir lika sent som igår för det orkar jag inte. Är helt slut på morgorna. Och älskling jobbade både igår och idag, och han ska även jobba imorgon. Så när man börjar så tidigt som kl 7 så måste man få lite mer sömn. Jag tror dock att det hade kvittat mig, för jag är ingen morgon människa, även om jag går upp i tid och allt, så orkar jag helt enkelt inte att gå utanför dörren och göra en massa saker. Men det måste få lite ändring, för man måste ju lära sig det också. För jag vill inte jobba kväll/natt sen i framtiden. DET hade inte varit så kul kanske.

Menmen, nu ska jag ringa ett telefonsamtal. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0