Inte var så bra som jag trodde.

Jag skulle som sagt se filmen Something to talk about, men det tog mig 43minuter in i filmen för att inse att den inte var så bra som jag trodde. Så jag satt på en annan film, en film som heter Bride Wars, den är 1år gammal och Anne Hathaway och Kate Hudson spelar huvudrollerna. Så jag gav den en chans också, och den visade sig vara mycket bättre och roligare.

Men nu sitter jag här igen och är uttråkad, älskling ligger och vilar i soffan, och han bad mig väcka han halv 6, klockan är snart 6 och han ligger fortfarande kvar.. Killar.. Haha! Snart stänker jag ner han med iskallt vatten, eller lägger en isbit i byxan ;D .. DÅ jäklar blir det fart i brallan kan jag säga! Men tror dock inte han kommer bli så glad sen. Men det är inte mitt fel att han inte vaknar och går upp, jag höll vad jag sa ju!

Aja, jag får göra ett nytt försök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0