Toy Story 3

Jag har sett både Toy Story och Toy Story 2, och nu återstår det bara att se tredje filmen också. Tycker att dem är så himla roliga, har varit en favorit film för mig när jag var liten.
Det är faktiskt inget konstigt med att man tycker om Walt Disney filmer, dem har ju även gjort min ena favorit film Pirates of the Caribbean. Och många många fler. Jag älskar iaf Walt Disney filmer, dem är bäst! :D haha!

Såhär står det skrevit på MSN.se: I fredags hade "Toy story 3" svensk biopremiär. Ungefär samtidigt passerade den som första animerade film en miljard inspelade dollar (7,8 miljarder kronor), skriver Variety.

Det innebär att Disney som första filmbolag kan skryta med två filmer över en miljard på ett år. Även "Alice i Underlandet" passerade miljardstrecket.

För två veckor sedan blev "Toy story 3" den mest inkomstbringande animerade filmen någonsin.


























Ska du se den eller har du sett den? Var den bra/dålig?



Kommentarer
jjoseeefiin

sv: ja men tyckte de ändå va lite gulligt :)

antar att hon har kommenterat sen innan också haha

2010-08-29 @ 11:46:18
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Angeliqa

sv ; varsågod :D jag tittar på tv och fixar lite bilder ;)



kram

2010-08-29 @ 11:47:57
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0