3februari

Då var det den 3e februari, bara fortsätt springa iväg tiden!! Jag vill ha vår, hehe.
Jag hoppas verkligen att det inte kommer mer snö, det får räcka nu. Vintern får försvinna
nu tycker jag.

Har just läst inne på kissies blogg att hon har gjort sin bröstoperation nu. Hon skrev även ner
en sida där man kunde se olika intervjuer och videoklipp. Först blev jag väldigt chockad
över att hon ville visa sig helt osminkad, då vi flesta är vana att se henne med smink.
Visst jag tyckte hon såg väldigt annorlunda ut, hon hade liksom inga ögon längre.
Och självklart kommenterade jätte många hennes hy och att hon var ful. Förstår inte
riktigt det, precis som om alla dem som kommenterade har perfekt hy? Jag vet att Kissie
jämt skryter om att hon är så söt och fin på alla sätt. Men tydligen är det bara hennes sätt
att hålla på så för att det är Kissie och inte Alexandra. Jag är absolut inget Fan till Kissie.
Men jag tycker däremot att det var väldigt vågat av henne att visa sig osminkad för flera
tusen folk. Jag tror faktiskt vi alla blev chockade, och vi ser henne på ett annat sätt. Dvs ser
henne som en människa!
Jag skulle aldrig kunna skriva att hon ska gå och dö, och hoppas på elaka saker om henne, för
hon har inte gjort mig någonting? Att hon är provoserande i bloggen skiter jag i, det är så hon
har blivit känd, och anledningen till att hon blev känd är för att läsarna vill ha en sådan blogg
att läsa. Många är trötta på helt vanliga snälla bloggare, och är ute efter mer drama och action
i det hela. Därför besöker vi Kissie, för hon är rolig med hennes paintbilder och just att hon
ska skryta och provosera. Man får ta hennes blogg med en nypa salt. Ta inte allt hon skriver så
seriöst.

Läs och se mer här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0