=(

Nu åkte precis den ljusaste kattungen, den kattungen som jämt ligger hos älskling när
han sitter vid datan, den kattungen som alltid kommer och lägger sig hos oss när vi ska sova.
Den kattungen som jämt tittar på oss med sina söta ögon och väntar på att bli uppburen.
Jag och älskling var tvugna att hålla i honom ett tag och säga hejdå! När dem åkte så kramade
jag och älskling om varandra, vi tycker det är så sorgligt. Dem har endå varit hos oss i 12veckor.
Som jag sagt innan, jag hoppas att denna söta katten och hans syskon kommer få det jätte
bra i sina nya hem, och att deras nya familj tar väl hand om dem. För det är dem värda. ♥


Här sitter han hos min mamma.


Sover hos mig vid datan.


Här gosar han med älskling.

Här leker han! =)

Älskar dig gubben, jag och Billy saknar dig redan ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0