Glass och The Oc ♥

Finns det någon bättre serie än The Oc? Don't think so! Okej, Top Model är också min favorit, men går inte längre! Tyvärr! Men så fort det börjar ska jag följa det. Har iaf börjat se The Oc nu igen, har alla serierna på datan, så just nu är jag på första avsnittet på säsong 3. Så har kommit en bra bit, ser några stycken om dagen. Även om man har sett det om och om igen flera gånger, så älskar man det lika mycket och kan sitta helt fastspikad vid rutan. Det var något prat innan om att någon skulle göra en fortsättning, alltså säsong 5. Dock har det varit tyst om det nu, så undrar om det blir någon femte säsong eller inte. Jag hade lätt velat att dem skulle gjort det. För att se vad som hände sen. Te x som gifter Ryan och Taylor sig, får Summer och Seth barn? Hur går med Sandy och Kirsten med deras dotter. Och är Julie fortfarande singel eller tog hon endå Ryans pappa tillbaka? Ja, många frågetecken här! Det hade varit jätte kul om det kom en femte säsong iaf!

Nu ska jag nog ta en liten efterätt, det blir GB gräddglass med krossad choklad, min favorit! Samt titta på The Oc! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0