Hej..

Hej sötnosar! Hoppas allt är bra med er, själv mår jag fint, men är jätte trött,
för att jag somnade aldrig i natt, låg och vred mig i flera timmar. Har nog sovit
lite mer än en timme. Sen vid 9 körde älskling mig hem till mina föräldrar
och sen stack han och jobbade med min pappa. De håller på med ett hus, och dem
ska bli klara idag, så dem ska vara hemma om någon timme eller så. Skönt, eftersom
det är fredag idag, wie! Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, eftersom jag knappt sovit
något inatt, så känner jag inte direkt för att sticka ut. Sen så måste vi handla hem mat,
för det är tomt överallt. Haha.. En possitiv sak jag kan berätta för er är att min hals inte
längre gör ont, det försvann för någon dag sen. Så hade bara ont i typ 2-3 dagar.
Så skönt! Slapp bli sjuk, men kanske inte ska säga så mycket än för då kanske jag
blir extremt sjuk snart.. Och det vill jag inte.
Har även tänkt på om jag verkligen ska hämta ut mina paket från Nelly.
Eftersom de har fått in jätte snygga kläder nu, och vissa saker jag beställde
innan var impulsköp, eller ja. Alltså typ, inget jag behöver egentligen. Det blir
alltid så, för man tycker det är så snyggt. Men sen så har man glömt vad man beställt.
Och då är det nog inget man behöver? Man ska ju längta efter sina kläder, inte sätta
upp en stor påminnelse lapp om vad jag egentligen beställde. Ja ni förstår nog vad jag menar.
Så får se vad jag gör, om jag beställer hem nya kläder från nyheterna på Nelly, eller om jag
hämtar ut paketen..

Jag har även tänkt skapa två nya kategorier, dem ska heta
Veckans fråga och Detta visste du inte. Kul va? =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0