BAD!

Idag stack jag, älskling, stora syster, mina två storebrödrarm mamma,pappa och en kompis till oss och badade i havet även denna dag. Fast idag stack vi dit lite tidigare, typ kl halv 5-5. Så skönt det var!! Så otroligt varmt det har varit idag så står man fanimej inte och tvekar med att hoppa i vattnet, haha.. Så idag gick det snabbare än någonsin att doppa sig.

Men om vi backar tillbaka några timmar, nästan 12 timmar bakåt från vad tiden är nu. Så drog jag och storasyster till Familia, vi gick hela vägen hemifrån mina föräldrar till Familia, vilket är nästan 3km. Och sen har vi även gått en massa utöver det, te x in i alla affärer och sen har vi gått runt i byn. Så det har blivit mycket motion idag och då sover man gott på kvällarna!

Tycker tar jag inga kort när vi badar för jag glömmer det hela tiden!! Riktigt störigt faktiskt. Jag tar liksom med mig kameran, men tar jag upp den och fotar? - nej!

Men LOVAR att göra det nästa gång, ska fan sätta timer eller något. Haha!

Hoppas ni också njuter utav det fina sommarvädret när det väl är här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0