Beverly Hills 90210 & trender

Som jag sagt tidigare så håller jag på och kollar Beverly Hills, och igår kväll kollade jag på det sista avsnittet av säsong 4, och väntar ivrigt på säsong 5. :D .. Man blir helt fast i den serien. Visst den är gammal som gatan, den är ju från 90-talet och pågick i 10år, alltså slutade den år 2000. Och det jag tycker är roligt eller vad man nu kan säga om det, är hur de klär sig då på 90talet, det var liksom att killar hade mag tröjor när de sportade. Alla hade byxorna högt uppe med tröjan i. Färgglada färger, de kunde ha på sig en vanlig vardagsoutfit färgerna lila, gul, rosa och turkos. Om man hade gått ut så idag hade folk stirrat, ellerhur? haha.. Men det där med hög midja på byxorna har ju kommit tillbaka mer och mer idag, så egentligen är det inte nya trender, utan det är dem gamla som blir populära igen. Fast det visste ni nog redan? haha.. Så ibland när man ser på avsnitten så ser man deras unika outfits, te x i ett avsnitt joggar Brenda i ett par glansiga shorts, tror det är silke och en t-shirt, jag menar.. Silkes shorts? shit.. måste nog vara väldigt svettigt. Eller? haha.. Jag vet inte hur många gånger jag har blivit förvånad av stilen de hade, men de var ju trendigt just då.

Tex här ser man lite av trenden.

Färg glada skjortor, kavajer, mycket jeans tyg.


Här har alla tröjorna istoppade under byxorna, självklart är det jeans. Och en grej på denna bild är VÄLDIGT populär idag.. Vet ni vad för något? Om ni fokuserar er på Dylan (killen längst ut till höger) Så ser ni vad för skor han har på sig, Converse.. Och dem är väääldigt populära än idag. Och sen är det även Jeans. Jeans kommer aldrig sluta vara trendigt.

Tycker iallafall om serien jätte mycket.
Och jag vet inte hur många som håller med mig om detta, men visst ska det vara Brandon och kelly, och Dylan och brenda? Det ska vara så... Tycker jag.


Dylan & Brenda.


Kelly & Brandon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0