Idag.

Var på kalas idag hemma hos mina föräldrar för pappa fyller 49år på tisdag. Jag och älskling var där till kl 6, sen stack vi och skulle köpa mat, det blev Sibylla mat.. Men bara för att ett äckligt grönt kryp kom på min mat sen så kunde jag inte äta upp, så jag åt typ halva maten :( buhu! Förbannade små kryp!

Annars har vi bara tagit det lugnt idag faktiskt, och det ska vi fortsätta med nu. =)
Får hoppas på att väder prognosen stämmer om morgondagen, för jag måste sola!! Och vill även bada.



Kommentarer
LadyUmbrella

Sv: åhh vad roligt att gå på kalas och få käka en massa go'saker :D



Själv har jag shoppat en hel del, bilder finns på bloggen ^^

2010-07-17 @ 23:20:09
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0