Nog.

Nog den varmaste dagen hittills! Shiet! haha.. Har knappt kunnat andas så varmt det var/är ute. Jag och älskling stack iaf först till väla för jag skulle lämna in ett CV på Espirit. Sen drog vi till utomhusbadet här vi bor och badade ett tag. Det var riktigt skönt och svalkande för kroppen!

Nu är vi hemma igen, har precis proppat i oss en lätt middag, man orkar ju inte stå framför spisen och göra stora middagar precis, haha! Snart ska vi åka inlines igen, skit kul ju! :D .. Och senare ikväll blir det nog en myskväll hemma hos mina föräldrar. Måste fixa film!!!! Något förslag? hehe..

Bjuder på lite bilder på mig och älskling sen förra året i Ängelholm:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0