SATC

Det blev ingen Väla idag, får bli en annan dag.. Istället åkte jag och älskling till en strand som ligger precis vid hans mammas hus, och tog lite bilder med systemkameran. Hoppas på att dem blev bra, har inte lagt in någon bild alls men vi får väl göra det nu i dagarna. Så vi får se hur dem blir, spännande faktiskt, haha!

Vid halv 10 åkte vi hemåt, älskling ville bjuda på utemat eftersom vi inte har varit hemma och kunnat göra middag, så åkte vi inom Sibylla, älskling beställde pizza men jag tog bara lite pommes med vitlössås. Jag ville ju inte äta sån skräpmat men ja, idag fick det bli det endå. Haha!

Medans vi åt vår sen middag kollade vi på Sex And The City (SATC) men efter ett tag dissade älskling mig för att kolla lite på datan, haha! ;) .. Och nu tänkte jag också ta en liten pause från serien och sätta mig här istället.

Jag hade kunnat kolla på SATC samtidigt som jag skriver här, men eftersom jag fortfarande inte skaffat mig en ny hårddisk till min laptop så kan jag inte använda den utan får sitta på min stationära data.

Imorgon börjar Helsingborgs festivalen, den är i tre dagar. Men eftersom älskling slutar senare imorgn och på fredag så får vi se när vi åker dit. Ska någon utav er dit?


Bild lånad från google.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0