Skönhetstips!



Mina tips på vad jag gör när jag vill känna mig mega fräsh och vacker ;)

1. Duscha (noga)
2. Skrubba kroppen med handskar (ett bra tips mot celluliter, på baksidan av låren och rumpan skrubbar du lite hårdare.
3. Raka sig (upp till var och en vart man rakar sig, jag rakar mig överallt, hatar hår!)
4. Fila hälar och fötter.
5. Föna inte håret, låt det torka utav sig själv! (även om det tar tid så ha tålamod)
6. Klippa tånaglarna (om det nu behövs)
7. Fila både tår och finger naglar med en nagelfil.
8. Smörj in kropp och ansikte (jag använder mig utav Nivea, tycker den är bäst)
9. Noppa ögonbrynen
10. Ta genomskinligt nagellack på naglarna. (händer att man tar en annan färg)

Detta gör jag alltså när jag vill göra kroppen riktigt glad och fräsh ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0