Snart.

Känns lite läskigt att sommaren är snart förbi, det märks på vädret, luften och på träden.
Nu på måndag börjar min butiksbiträdesutbildning, eller ja. Jag ska dit och skriva på och lite sånt.

Sen är det på de igen, plugga, plugga och plugga. Men denna gången är jag intresserad utav det, i Gymnasiet gick jag en linje som inte riktigt passade mig först se bytade jag till Expo, och där trivdes jag bättre. Jag gick på Medieprogrammet och där var ju 6 inriktningar. Det första året fick man prova på alla, sen i slutet av första året fick man då bestämma vilken inriktning man ville fortsätta på.. Och då valde jag Expo först, men eftersom det blev fullt där så var jag en av dem som inte kom in. Men sen på vintern i tvåan var det någon tjej som skulle byta till en annan inriktning så då fick jag äntligen börja på Expo. Och som jag sagt innan är expo - utställningdesign. Man jobbar mycket med att designa saker, allt från skyltfönster till små dockhus typ, haha. Så jag trivdes rätt bra där. Dock gick jag igenom en tuff period just i tvåan så det blev att jag missade mycket. Och jag valde då att gå om ett år. Men jag klarade det till slut endå, så nu har jag lite erfarenheter om det också, och för att gå butiksbiträdesutbildningen så var det jätte bra att jag hade lite kunskaper om utställningsdesign.

Hoppas iaf att linjen är rolig och vad jag har väntat mig, så jag inte blir missnöjd! Hehe.
Ska många utav er plugga i höst?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0