=D

Vet inte om jag vågar säga det högt eller ens skriva det här i bloggen, men jag viskar det endå! - jag börjar må bättre nu! .. hahaha.. Det brukar vara så att när man är sjuk, och sen känner att man är på bättringsvägen så säger man det högt och känner sig så glad, sen blir det typ bara värre. Haha! Men ja, jag känner mig faktiskt lte bättre. Det är bara näsan som rinner lite då och då, nässpray ♥

Då börjar det dra ihop sig också till Twilight Event i Sthlm.. På måndag kl 6 börjar det. Kommer bli sjukt sjukt sjukt!! Hoppas jag inte svimmar, kanske lät lite som en fjortis där, men jag menar.. Att man kanske svimmar för att man är nervös! Sen så börjar man inse att det verkligen händer.. Typ bitarna faller på plats! haha..

Just nu håller jag på och laga middag i köket, idag blir det midsommarmat, mumsfilibabba!!
Älskar potatiiiis!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0